• Hoe kan ik een afspraak maken?

Het maken van een afspraak kan telefonisch tijdens onze openingstijden. Ook online kunnen afspraken worden geboekt via ons online boekingssysteem. Zelfs buiten openingstijden. Helaas is het niet mogelijk om een afspraak te maken via mail of social media.  

  • Kan ik in de buurt parkeren?

Ja, dat kan! Er is vrijwel altijd voldoende parkeergelegenheid rondom de kapsalon. Helaas per 1 februari 2021 betaald parkeren van 12:00 uur tot 24:00 uur. Gratis parkeren? Kom dan in de ochtend!

  • Wat kost een behandeling?

Onze prijslijst is te vinden op onze website. Deze prijzen zijn altijd onder voorbehoud van je wensen. Online of telefonisch kunnen wij helaas geen prijsafspraken maken. Nadat we het haar hebben kunnen zien,voelen en je wensen en mogelijkheden hebben besproken kunnen wij voor we aan de behandeling beginnen een prijsindicatie geven. Uiteraard ben je altijd welkom om voordat je een afspraak plant hiervoor langs te komen in de salon.

  • Is een behandeling bij jullie Corona-proof?

Wij werken in de salon zo veilig mogelijk. Wij werken op afspraak en noteren de nodige gegevens voor eventueel bron en contactonderzoek. In de salon is het dragen van een mondkapje, net als het desinfecteren van de handen, verplicht. Wij houden 1,5 meter afstand. Tussen de werkplekken zijn schotten geplaatst om ook bij het verplaatsen zoveel mogelijk contact binnen de 1,5 meter te beperken. Na iedere behandeling word de werkplek gedesinfecteerd en klaar gemaakt voor de volgende klant. Iedere klant krijgt een schone kapmantel. Eventuele koffie/thee word geserveerd in wegwerp bekers. Er word goed geventileerd. Desgewenst kan er gebruik gemaakt worden van een aparte werkruimte of tijdstippen zonder andere klanten in de salon.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2015 - 2021 Gezellig Geknipt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel